Pracownia znaku graficznego

Pierwszym etapem pracy nad identyfikacją wizerunkową w biznesie jest zaprojektowanie pomysłowej, przekonującej nazwy. W kolejnym etapie proponujemy współgrające z nazwą logo, które przyciągnie wzrok klienta i wzmocni działanie komunikatu nazewniczego.

„Logo to nie tylko znak rozpoznawczy, wizytówka firmy i jej symbol. Logo dla firmy jest jak twarz dla człowieka. Jeśli jest charakterystyczne, pozwoli natychmiast rozpoznać markę i ją zapamiętać.“

Przy obecnym znaczeniu marketingu wirtualnego, ważnym elementem wizerunku jest odpowiednio zaprojektowana witryna internetowa, szczególnie pod względem jakości treści, kolorystyki i układu kompozycyjnego. Dzięki temu firma może efektywnie zaprezentować siebie i swoją ofertę, wyróżnić się na rynku i przekonać do siebie klientów. Proponujemy Państwu wsparcie również w tym zakresie.

Poza tym, zaprojektujemy dla Państwa odpowiednią wizytówkę, papier firmowy i inne materiały promocyjne. Wszystkie powyższe działania konsultujemy
z Państwem tak, aby efekt współpracy był jak najbardziej zadowalający.