Z wykształcenia jestem dyplomowanym menadżerem biznesu (Executive MBA) oraz doktorem nauk humanistycznych w dziedzinie językoznawstwa
Dzięki temu nietypowemu połączeniu specjalności oraz współpracy z odpowiednimi fachowcami z innych branż, przygotowuję kompleksowe projekty firmowe dla małych biznesów – począwszy od nazwy firmy, przez jej wizerunek w przestrzeni publicznej, aż po reklamę. Można więc powiedzieć, że jestem „projektantem marek” i ich promotorem.


Komu pomagam… i dlaczego?
Koncentruję się na małych firmach i mikroprzedsiębiorstwach w fazie planowania lub tworzenia nowej firmy. Dlaczego? Zauważyłam, że obecni lub potencjalni właściciele małych biznesów często nie radzą sobie z kwestiami wizerunkowymi i marketingowymi, a czasem też z technicznymi elementami prowadzenia biznesu.
Inni moi klienci bywają zagubieni w ilości spraw do załatwienia przy zakładaniu nowej firmy i przytłoczeni ilością decyzji do podjęcia. Nie są pewni czy postępują właściwie, obawiają się zmian lub wyzwań.
Wielu przyszłych przedsiębiorców nie docenia też znaczenia dobrego wizerunku i marketingu, więc zakładając firmę decydują się czasem na szybki remont jakiegoś lokalu, w pośpiechu wymyślają nazwę i gotowe.
Zdarza się, że później zarzucają Facebook dziesiątkami pospolitych zdjęć, mało atrakcyjnych tekstów i promują (lub nie) posty jak popadnie. W rezultacie firma długo nie może zaistnieć jako konkretna marka, nie przynosi oczekiwanych zysków, a proces angażowania klientów idzie jak po grudzie.
Niestety, na obecnym wymagającym rynku nie wystarczy już mieć świetny pomysł czy dobry produkt. Trzeba go odpowiednio nazwać, ubrać, pokazać i rozpowszechnić.

Jak pomagam?
Przede wszystkim chcę uświadomić Tobie, jako przedsiębiorcy, że Twoja firma warta jest zainwestowania w nią czasu i energii. Jako świadomy przedsiębiorca dużo spokojniej zabierzesz się za rozwijanie swojego biznesu.
Zacznijmy więc od tego, że świadomy przedsiębiorca zdaje sobie sprawę, że nie udźwignie wszystkich tematów związanych ze stworzeniem marki i jej utrzymaniem na ciasnym rynku. Dlatego oferuję Ci wiedzę i doświadczenie, aby Cię w tym wesprzeć.
Moja firma współpracuje z grafikami, programistami, architektem, agencją reklamową i liczną grupą partnerów z potrzebnych branż.
Poczujesz ulgę, że od tej chwili jest z Tobą grupa ludzi znających się na rzeczy, która pomoże Ci rozkręcić Twój biznes lub postawić go na nogi. Możemy dosłownie przeprowadzić Cię za rękę przez proces budowania firmy i zaopatrzyć Cię w zestaw narzędzi, które pomogą Ci w jej rozwijaniu.